Publikációk - MTA-DE Korai Természettudomány-tanulás Kutatócsoport

Tóth, Z. (2024). Examining the cognitive structure of elementary school students regarding science, energy sources, and health using the word association method. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 20(7), em2479 https://doi.org/10.29333/ejmste/14763 Scopus Q2

Revák Markóczi. I., Csernoch, M., Szilágyi Czimre, K., Dávid, Á., Tóth Kosztin, B., Malmos, E., Sütő É., & Kurucz, D. (2024).  A systematic review of STEM teaching-learning methods and activities in early childhood. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 20(8), em2481 https://doi.org/10.29333/ejmste/14779  Scopus Q2

Tóth Zoltán (2024). Kisiskolások természettudományos fogalmi struktúrájának vizsgálata szóasszociációs módszerrel. Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések (közlésre elfogadva).

Sütő Éva, Revákné Markóczi Ibolya (2024). A STEM oktatás és jelentősége: szisztematikus áttekintés a STEM oktatás szakirodalmából. Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések (közlésre elfogadva).

Csernoch Mária (2024). Digitális környezetismeret. Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések (közlésre elfogadva).

Legutóbbi frissítés: 2024. 09. 16. 07:58