Publikációk - MTA-DE Korai Természettudomány-tanulás Kutatócsoport

Folyóírat publikációk

Egri, Sándor; Páka, Gergő; Tóth, Zoltán (2024). Features of young pupils’ thinking when solving a novel physical problem: precausal reasoning, p-prims, mental models, analogies. Physics Education, Scopus (Q2) (under review).

Revák, Ibolya Markóczi Csernoch, Mária ; Szilágyi, Klára Czimre ; Dávid, Ágnes ; Tóth, Beáta Kosztin ; Malmos, EdinaSütő, Éva ; Kurucz, Dóra (2024).  A systematic review of STEM teaching-learning methods and activities in early childhood. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Scopus (Q2), 20(8),  em2479 https://doi.org/10.29333/ejmste/14779

Tóth, Zoltán (2024). Examining the cognitive structure of elementary school students regarding science, energy sources, and health using the word association method. EURASIA Journal of Mathematics, Science and Technology Education, Scopus (Q2), 20(7), em2479, https://doi.org/10.29333/ejmste/14763


Könyvrészletek

Csernoch Mária (2024). Digitális környezetismeret. In: In: Kaposi József., Kerekesné Horváth Ilona (szerk.). Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és eredmények. MTA PTB Tantárgypedagógiai Albizottsága, Szaktudás Kiadó Ház, 7-39.  https://contentpedagogy.webnode.hu/

Sütő Éva, Revákné Markóczi Ibolya (2024). A STEM oktatás és jelentősége: szisztematikus áttekintés a STEM oktatás szakirodalmából. In: In: Kaposi József., Kerekesné Horváth Ilona (szerk.). Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és eredmények. MTA PTB Tantárgypedagógiai Albizottsága, Szaktudás Kiadó Ház, 72-92.  https://contentpedagogy.webnode.hu/

Tóth Zoltán (2024). Kisiskolások természettudományos fogalmi struktúrájának vizsgálata szóasszociációs módszerrel. In: Kaposi József., Kerekesné Horváth Ilona (szerk.). Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és eredmények. MTA PTB Tantárgypedagógiai Albizottsága, Szaktudás Kiadó Ház, 111-127. https://contentpedagogy.webnode.hu/

Legutóbbi frissítés: 2024. 09. 26. 08:02