Tóth, Z. (2024). Examining the cognitive structure of elementary school students regarding science, energy sources, and health using the word association method. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 20(7), em2479 https://doi.org/10.29333/ejmste/14763 Scopus Q2
Revák Markóczi. I., Csernoch, M., Szilágyi Czimre, K., Dávid, Á., Tóth Kosztin, B., Malmos, E., Sütő É., & Kurucz, D. (2024). A systematic review of STEM teaching-learning methods and activities in early childhood. Eurasia Journal of Mathematics, Science and Technology Education, 20(8), em2481 https://doi.org/10.29333/ejmste/14779 Scopus Q2
Tóth Zoltán (2024). Kisiskolások természettudományos fogalmi struktúrájának vizsgálata szóasszociációs módszerrel. Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések (közlésre elfogadva).
Sütő Éva, Revákné Markóczi Ibolya (2024). A STEM oktatás és jelentősége: szisztematikus áttekintés a STEM oktatás szakirodalmából. Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések (közlésre elfogadva).
Csernoch Mária (2024). Digitális környezetismeret. Új tantárgypedagógiai kutatások, innovációk és elemzések (közlésre elfogadva).